Handelsbetingelser

GENERELLE OPLYSNIGNER:

  • Noble Nordic ApS

  • Anpartsvirksomhed

  • CVR-nr. 38846256

  • Karlslunde Centervej 85

  • hallo@noblenordic.dk

  • + 45 40 26 05 04

BETALING

Hos www.noblenordic.dk tager vi imod betalinger med Dankort, Visa, VisaDankort, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debit, Maestro og MobilPay

LEVERING

Vi benytter DAO til at levere vores produkter.

Vi pakker din vare samme dag, hvis den er bestilt inden kl. 20.00. Der går maksimalt 24 timer fra du har bestilt, til at vi har sendt din ordre.

Prisen på levering er 25,- kr.

Fri levering ved køb over 400,- kr.

I alt er forsendelsen 2-3 dage undervejs. Vi bringer også ud lørdag & søndag.

FORTRYDELSESRET

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os www.noblenordic.dk . Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag du har modtaget varen.

Du skal inden 30 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb og  udnytte dig af din fortrydelsesret. Meddelelsen skal gives ved at sende en mail til hallo@noblenordic.dk eller ringe på 40 26 05 04.

RETURNERING

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Ved returnering er du ansvarlig for at varen er pakket forsvarligt ind.

Du bærer risikoen for varens fra tidspunktet for varens levering.

VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR:

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet overfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun for en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET OG RETURNERING :

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Ved tilbagelevering af den købte vare i tilfælde af fortrydelse, skal du selv betale udgifterne hertil.

Vi refunderer din betaling uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal du vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen og sende varen til:

  • Noble Nordic ApS

  • Karlslunde Centervej 85

  • 2690 Karlslunde

  • Danmark

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignede.

REKLAMATIONSRET

Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb.

Når du handler på www.noblenordic.dk har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget refunderer vi dine rimelige fragtomkostninger.

Varen sendes til:

  • Noble Nordic ApS

  • Karlslunde Centervej 85

  • 2690 Karlslunde

  • Danmark.

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Såfremt du reklamerer 7-24 måneder efter varens modtagelse, skal du bevise, at fejlen var til stedet ved købstidspunktet.

KLAGEADGANG

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til hallo@noblenordic.dk eller ringe på 40 26 05 04. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, såfremt betingelserne herfor er oplyst.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, mail cfk@kfst.dk

Vi bruger cookies

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Acceptér